Το Μαγικο μου ΑΜΑΞΑΚΙ!!!!!!

Γεια σας και παλι…Σημερα θα σας πω για το ΜΑΓΙΚΟ ΜΟΥ ΑΜΑΞΑΚΙ..Ειναι μικρουλικο..τρεχει με την ταχυτητα του φωτος και κανει ταξιδια σε ολοκληρο των κοσμο..Ετσι και σημερα μου ζητησε να σας πω δυο λογακια..Να μιλαει κιολας..Λεει τα δικα του!Πραγματα που εσευς δεν καταλαβαινετε..Η σας φαινονται γελια..Ισως γιατι καποιοι ειστε πιο γελιοι απο αυτα!!!!! 
 

Car Pictures, Images and Photos car Pictures, Images and Photos

Τις Ζωνες σας οπως παντα και φυγαμε… Εχω ενα αυτοκινητο που ολο ολο τρεχει και που θα σταμτησει??????

1. Σταση πρωτη Στα δυο μου Φιλαρακια..Χαθα παιδια χαρα γεματαθ καπουθ εκει εξθω…Αν και ειναι ισως στην αλλη ακρη του κοσθμου ειναι εδω…  ->    

Βαρέθηκα τα βρώμικα φουστάνια της Αθήνας

Βαρέθηκα να πέφτω στα πόδια της βιτρίνας, ναι

Το δράμα σ’ επανάληψη να βλέπω με συμπόνια

Να σ’ έχω στο κρεβάτι μου κι εσένα με κουπόνια, ναι

Βαρέθηκα τα όνειρα στη χώρα των θαυμάτων

Τα σκεύη που αδειάζουνε σωρούς απορριμμάτων, ναι

Το σύννεφο που σ’ έπνιξε και θες να το διαλύσεις

Το στόμα που δεν άνοιξες ποτέ σου να μιλήσεις, ναι

                  Με πολυ αγαπη Φιλαρακια μου..Εσυ αρχηΦιλαρακι μου ξερεις γιατι…

2. Σταση δευτερη Απλα σε καποιον..διχως ονομα..διχως ταυτοτητα..διχως τιποτα πια..

Μα δεν μπορώ να αγγίξω τα όνειρα σου
με την σιωπή μου χίλιες λέξεις να σου πω
Όταν ο ήλιος θα πάψει να ανατέλλει
ίσως τότε να πάψω να σου λέω σ’ αγαπώ
 
                                 Οταν σου το ειπα γελασες…Ελπιζω να γελας και τωρα μακρια μου…
 
3. Σταση τριτη σε καποιον "Φιλους" εκει εξω…
Θέλω τους φίλους μου να δω
να πάμε βόλτα στην πλατεία
κι όλη τη μέρα αλητεία
και το βράδυ για ποτό
 
Θέλω τους φίλους μου να δω
που έχουν χαθεί με τις δουλειές τους
 
                                        Αν ξεχασεις καποιον..Φευγει..Και πισω δεν κοιτα πια…Μην γυρισεις πισω δεν θα ναι κει…
 
4. Σταση τεταρτη Σε καποιους λιγακι ιδιαιτερους Φιλους..Ιδιαιτερους για εσεις απλα τους δειχνετε με το δαχτυλο!!!
Εγώ μιλώ με προσευχές για σένα μάγισσά μου
Κι εσύ κεντάς τις ενοχές κέντημα  στην καρδιά μου
 
Αν βρεις αγάπη ν’ αγαπάς σαν αίμα σου να την πονάς
Μην την προδώσεις
 
                                        Συνεχιστε ετσι..Συγουρα εχετε βρει το νοημα της ζωης πλαει σε Κεινον…
 
5.Σταση πεμπτη..Εκει ψηλα στον ουρανο σε ενα Αγγελακι ..Το Αγγελακι μου…
Θα φέρει η θάλασσα πουλιά
κι άστρα χρυσά τ’ αγέρι
να σου χαϊδεύουν τα μαλλιά
να σου φιλούν το χέρι.

Χάρτινο το φεγγαράκι
ψεύτικη ακρογιαλιά
αν με πίστευες λιγάκι
θα ‘σαν όλα αληθινά.

Δίχως τη δική σου αγάπη
δύσκολα περνά ο καιρός.
Δίχως τη δική σου αγάπη
είναι ο κόσμος πιο μικρός.

Χάρτινο το φεγγαράκι
ψεύτικη ακρογιαλιά
αν με πίστευες λιγάκι
θα ‘σαν όλα αληθινά.

 
                                 Μου λειπεις απιστευτα…Σ ΑΓΑΠΩ…Μες στην αγκαλια μου σε χω μια ζωη…
 
6. Σταση εκτη στους ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ….
Είμαστε ακόμα ζωντανοί στη σκηνή σαν ροκ συγκρότημα
Κι αν μας αντέξει το σκοινί θα φανεί στο χειροκρότημα
 
Με κοιτάς σε κοιτώ και μετά σιωπή
κάτι θα κοπεί στην καρδιά στο  μυαλό .
Με κοιτάς σε κοιτώ  και μελαγχολείς
ο καιρός πολύς και  μ’ αγαπάς  σ’ αγαπώ .
 
Είμαστε ακόμα ζωντανοί…
 
             Ναι ειμαστε ακομα ζωντανοι…Σφιχτα Αγκαλιασμενοι αδερφια μου θα τα περασουμε ολα…Το χειροκρτοτημα μας..ειναι η αγαπη..Οτι εχουμε ο ενας τον αλλο και αυτο αρκει
 
7. Σταση εβδομη και λιγακι παλαβιρα λιγακι ονειρικη..λιγακι μαγικη στο παραμυθοπαπουλι μου που τοσο αγαπαω..
Βρίσκω παρέες και γνωστούς
φίλους καλούς και καρδιακούς
και λεω παραμύθια
Κι ύστερα τρέχω στα στενά
ψάχνοντας μες τα σκοτεινά
να βρω καμιάν αλήθεια
 
Παραμυθάς γυρνώ ξανά
σε μέρη γνώριμα παλιά
με την κιθάρα μου αγκαλιά
και δυο τραγούδια συντροφιά
 
                                 Να σαι παντα καλα παραμυθουλι μας..Παραμυθακια ομορφα να μας γεμιζεις..τον κοσμο ονειρικο να μας χαριζεις…
 
 
8.  Σε καποιον Χ,Ψ,Ω… που δεν υπαρχει τωρα..Η  ισως και να ξεκινησε να υπαρχει απο χτες το απογευμα…
 

Σου γράφω πάλι από ανάγκη
η ώρα πέντε το πρωί
Το μόνο πράγμα που ’χει μείνει
όρθιο στον κόσμο είσαι εσύ
Τι να τις κάνω τις τιμές τους
τα λόγια τα θεατρικά
Μες στην οθόνη του μυαλού μου
χάρτινα είδωλα, νεκρά
 
Να μ’ αγαπάς,    όσο μπορείς, να μ’ αγαπάς
Να μ’ αγαπάς,    όσο μπορείς, να μ’ αγαπάς
 
 
                                              Ελπιζω να μην με προδωσεις και εσυ…Ελπιζω να μην εισαι ονειρο..Ναι στη ζωγ τιποτα δεν γινεται τυχαια..
 
 
9. Σταση ενατη..Στους Εχθρους μου…
 
Όμως τώρα θα φύγω εγώ
  Μη ζητάς να με βρεις, έναν ξένο θα δεις
  Αντιμέτωποι θα ‘μαστε εμείς
  Μάχη πρώτης γραμμής, είναι θέμα τιμής
  Ως το τέλος εχθροί συνεπείς
  Μη ζητάς με βρεις, έναν ξένο θα δεις
  Αντιμέτωποι θα ‘μαστε εμείς
  Φίλοι και εχθροί
 
 
                                                              Απλα και με λιγα λογια..Just fuck off!!!!
 
 
10.Σταση δεκατη..το δεκα το καλο σε μενα χαχαχαχα!!!!
                   
Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για ‘μένα χωρίς εμένα
Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για ‘μένα χωρίς εμένα
 
Τα ρούχα μου παλιώσανε και δεν αντέχουν
τρύπες στα γόνατα από τις υποκλίσεις
τσέπες ξηλωμένες απ’ τα κέρματα
χαλασμένα φερμουάρ, χάσκουν χρεοκοπία
το κορμί μου μελανιασμένο
μες στο κρύο σαν λάθος
που δεν το παραδέχεται κανένας
γυρνάει και ζητά τη ζεστασιά σου…
 
 
 
                                                 Just NO Comment…just cold everywhere and fire…..

keta hema Pictures, Images and Photos Funny Car Pictures, Images and Photosfunny car Pictures, Images and Photos

5 Σχόλια (+add yours?)

  1. ΕΛΕΝΗ
    Οκτ. 11, 2008 @ 22:59:57

    Τελικά παντού θα πας με αυτό το αμαξάκι…
    Καλό σου ταξίδι λοιπόν και καλό σου βράδυ :))

    Απάντηση

  2. Γιώργης
    Οκτ. 11, 2008 @ 23:00:59

    Μετά από την τόση ομορφιά… είναι να μην υποκλιθώ και πάλι;;;
     
    Καληνύχτα.

    Απάντηση

  3. Asteraki_
    Οκτ. 11, 2008 @ 23:36:52

    Σας ευχαριστω και τους δυο σας..Καληνυχτα και ονειρα παραμυθαινια..

    Απάντηση

  4. yannidakis
    Οκτ. 12, 2008 @ 10:21:11

    βρε τι καλο αμαξακι!να πω καλες βολτες ή μονο για μοστρα ειναι;

    Απάντηση

  5. Asteraki_
    Οκτ. 12, 2008 @ 11:48:13

    Καλημερα!!!Να πεις γιατι αυτο με παει στο ΚΟΣΜΟ ΜΟΥ!!!

    Απάντηση

Σχολιάστε

antony's tonino space

Just another WordPress.com site

Χαρούμενο Δημοτικό

Όλα τα αστέρια του ουρανού στα πόδια σας είναι!

Romantiko Fwtino_Asteraki!!

Όλα τα αστέρια του ουρανού στα πόδια σας είναι!

Χώρος του χρήστη iannis

Just another WordPress.com site

Footsteps for beter life

Just another WordPress.com weblog

Ψυχολόγος Μαρούσι -Psychotherapy Matters Blog

Ψυχολόγος Μαρούσι Ταράσης Πρόδρομος Ψυχοθεραπεια και συμβουλευτικη στο Μαρουσι τηλεφωνο για ραντεβου 210 2750082 Οπισθεν νοσοκομειου Υγεια

Άιναφετς

"Γιατροσόφια, κόλπα, σχόλια και άλλα πολλά"